charakteristika školení

Školení je určeno pro asistenty(-tky), administrativní podporu a všechny, kdo mají profesionálně reprezentovat firmu a být neocenitelnou podporou svého nadřízeného/ týmu. Školení je zaměřeno na komunikaci s klienty, orientaci na zákazníka, ale i rozvoj dovedností pro podporu úspěchu týmu. Také se zabývá základem prezentačních dovedností a budování pozitivního prvního dojmu. V neposlední řadě se věnuje organizačním dovednostem a time-managementu.

 

průběh školení

V tomto školení je kladen důraz především na jeho interaktivitu: zahrnuje interaktivní výklad a především nácvik modelových situací, zpětnou vazbu, skupinové diskuse, využití testových metod a tvorbu individuálních rozvojových plánů.

 

individuální práce studenta se školitelem

Individuální práce lektora s účastníkem spočívá především ve zpětné vazbě, která je účastníkovi poskytnuta při modelových situacích.

 

práce ve skupinách

Během tréninku probíhá práce po dvojicích i skupinách o 3 – 4 členech především při řešení případových studií a nácviku modelových situací.

 

  • počet dní školení 1
  • počet hodin 7
  • maximální počet účastníků 12

 

doporučení účastníků

„Naučila jsem se řešit některé situace jinak než jsem byla dosud zvyklá, myslím, že mi to rozhodně pomůže při komunikaci se zákazníky.“

Věra, asistentka, obchodní tým společnosti vyrábějící automobily