charakteristika školení

Tento kurz poskytuje mix marketingové teorie a praktických reálných zkušeností. Ve spojení jednotlivých modulů najdete nástroj k používání efektivního marketingového řešení ve vaší firmě a lepšímu hospodaření s marketingovým rozpočtem.

 

jednotlivé bloky školení

  • Marketing basics – úvod do marketingu
  • DIY marketing aneb marketing pro živnostníky a malé firmy
  • Analog verzus digital marketing
  • Customer experience aneb vše se točí kolem zákazníka
  • Efektivní marketingový mix
  • Brand management – bez značky to nepůjde
  • Strategický marketing
  • Social marketing a social media průběh školení

 

Posluchači se seznámí s výhodami jednotlivých marketingových kanálů, dozví se o posledních trendech v sociálních médiích, připraví vzorovou komunikační strategii a naučí se, jak získat od své agentury co nejvíc.

 

individuální práce studenta se školitelem

Rozebrání konkrétního dotazu, příprava vzorové komunikační strategie.

 

zaměření školení

Kdokoli se zájmem o firemní marketing ze všech úrovní firemního managementu.

 

časový rámec školení

  • počet dní: 1
  • počet bloků: 8 (60 min./blok)
  • počet hodin: 8
  • max. počet účastníků: 15

 

Bloky lze pro celou skupinu po konzultaci libovolně nakombinovat, minimální délka školení jsou 4 hodiny / 4 bloky.