Sociální sítě jako nástroj podpory prodeje a PR
charakteristika školení
Sociální sítě jsou dnes již nedílnou součástí firemního marketingu. Přesto mnoho firem jejich rostoucího potenciálu nevyužívá. Školení poskytne cenný sumář informací, jak využít sociálních sítí k oslovení nových zákazníků a zvýšení prodeje, jakým způsobem plánovat kampaně, definuje sociální sítě jako nástroj systematického řízení značky, strategického marketingu a PR, upozorní na chyby, kterých by se firma v rámci CRM na sociálních sítí neměla dopouštět.
průběh školení
Účastníci školení se seznámí se základními pojmy sociální marketing, sociální sítě, branding, virální a guerilla marketing, CRM (customer relationship management) apod. formou teoretických znalostí a příkladů z praxe, naučí se efektivně a komplexně plánovat komunikační strategie a social marketing kampaně na nejznámějších sociálních sítích.
stručná osnova školení
- Principy sociálního marketingu
- Trendy na sociálních sítích
- Facebook, Twitter, YouTube – ikony social marketing
- Virální marketing, guerilla marketing
- Branding – systematické řízení značky
- CRM aneb jak komunikovat se zákazníkem
- Typologie a segmentace cílových skupin
- Strategické plánování kampaní na sociálních sítích
individuální práce studenta se školitelem
Rozebrání konkrétního dotazu, případové studie, příprava modelové komunikační strategie.
zaměření školení
Školení je určeno managementu a marketingovým pracovníkům malých, středních a velkých firem, OSVČ a všem zájemcům o fenomén sociálního marketingu.
časový rámec školení
- počet dní: 1
- počet hodin: 6
- max. počet účastníků: 12